7 Temel Neden Her Çevrimiçi Mağazanın Bir Bloga Sahip Olması Gerektiği, Sizin de Dahil!

Önemli olanı bilmeniz: Sağlam bir sosyal medya varlığına ve iyi performans gösteren bir web sitesine sahip olsanız bile, çevrimiçi mağazanızın hala bir bloga ihtiyacı var.
Neden? Düzenli, kaliteli blog yazmak işletmenizi birçok şekilde geliştirebilir.
1. Blog yazıları mağazanızın SEO’sunu iyileştirebilir
Son yıllarda, işletmelerin eTicarete geçişinde dikkat çekici bir artış yaşandı. Birçok yerel fiziksel mağaza, perakende zinciri ve hatta geleneksel olarak diğer işletmelere hizmet veren üreticiler, evlerine kapanan müşterilerle bağlantı kurmak ve yüz yüze kısıtlamalar nedeniyle kaybettikleri satışları geri kazanmak için eTicareti benimsemiştir.
Bu, arama sonuçlarındaki görünürlük için rekabet edebilecek çok daha fazla e-ticaret mağazası olduğu anlamına gelir. Ve bu da SEO motorunuzu hızlandırmanız gerektiği anlamına gelir.
Düzenli gönderiler, arama sonucu sıralamanızı iyileştirebilecek yeni site içeriği oluşturur. Müşterilerinizin aradığı “Bluetooth egzersiz kulaklıkları”, “organik hamster yemi” veya başka bir şey gibi anahtar kelimeleri içeren gönderiler de aynısını yapabilir.
2. Nasıl yapılır yazıları, mağazanıza yeni ve sadık müşteriler çekebilir.
Ne olursa olsun ürününüz, müşterilerin kullanım ipuçları aradığı çok olasıdır. Bu, cilt bakım ürünlerinden spor malzemelerine ve ev geliştirme malzemelerine kadar çeşitli öğeler için geçerlidir. Bu nedenle, müşterilerin aradığı şeyi onlara verin ve nasıl yapılacağını ve öğretici gönderilerinizi o kadar faydalı hale getirin ki, insanlar bunları yer imlerine eklersin ve daha fazla bilgi edinmek için geri gelmeye devam etsin.
Örneğin, Lowe’s, adım adım talimatlar, ürün bağlantıları ve daha fazlasını içeren kapsamlı bir nasıl yapılır içeriği kütüphanesi sunar. Bir kişi, ev ekolojik yenileme projesinin her adımını tamamlarken bu tür içerikleri kaydedip tekrar başvurabilir.

Mağazanızda sattığınız ürünler için de benzer bir şey yapabilirsiniz.
3. Kaliteli bir blog, eCommerce e-posta listenizi artırabilir.
Muhtemelen zaten biliyorsunuzdur, e-posta listeniz etkili pazarlamanın temelidir. Blogunuz, müşterilerinizin beğeneceği ve kullanabileceği içerik sunuyorsa, e-posta listenizi büyütmenize yardımcı olabilir, böylece özel tekliflerinizi, promosyonlarınızı ve ürün haberlerinizi daha fazla müşterinin önüne daha hızlı ulaştırabilirsiniz.
Pop-up kullanarak abone olmaya zorlamak zorunda değilsiniz. Güzellik markası Orly, blog yazılarının sonundaki sosyal bağlantılarının hemen üstünde, e-posta listesine katılmaya yönelik basit, bağlantılı bir çağrıda daha az satış odaklı bir yaklaşım benimsiyor.

4. Yaşam tarzı gönderileri sadık e-ticaret müşterilerini çekebilir.
Markanız etrafında bir topluluk oluşturmak bir sonraki seviye pazarlama hamlesidir ve genellikle bir blog ile başlar. Son gönderilerinde dış mekan ekipmanı perakendecisi REI’nin ürünlerini öne çıkarmadığını fark edin.

Bunun yerine, bu blog gönderileri müşteri tabanının önem verdiği konuları, örneğin koruma ve vahşi destinasyonları ele almaktadır.
Müşterilerinizin yaşam tarzıyla markanızı ilişkilendirmeye yardımcı olacak bir blog oluşturmak için müşterilerinizi iyi anlamanız gerekir. Ve mağazanızın blogunda yaşam tarzı içeriğine özel tek bir kategori ile başlayıp, işler iyi giderse zamanla daha fazlasını eklemek isteyebilirsiniz.
5. Blogunuz, satın alma kılavuzları sunarak satışları artırabilir.
Müşterilerinizin belirli bir yaşam tarzına veya nedene ilgi duymaması fark etmez, herkes doğru ürünleri edinmek ister—bu ürünler ne olursa olsun. İşte bu yüzden satın alma kılavuzları, eCommerce bloglarında bu kadar popüler içeriklerdir.
Tatil ve etkinliklere özel alıcı kılavuzlarını, Chewy’nin Işık Festivali için köpek hediyeleri alıcı kılavuzu ile gösterdiği gibi, sanal olarak her durum için oluşturabilirsiniz.

6. E-ticaret blog yazılarınızı site ziyaretlerini artırmak için sosyal içerik olarak kullanın.
Blog gönderileriniz, harika ve özgün görüntüler içeriyorsa daha fazla ziyaret alacaktır. Ve bu görüntüler, gönderilerinizin sosyal medyada daha fazla paylaşılmasına yardımcı olabilir, böylece yeni müşteriler bulabilir ve mağazanızın bloguna yeni ziyaretçiler çekebilirsiniz.
İşte gerçekten her şeye sahip bir örnek: hediye rehberi, yaşam tarzı gönderisi karışımı olan bu Etsy’nin tatil temalı ürün derlemesi Nicole Richie ile etkileyici kimliği ve sosyal medyada paylaşmak için mükemmel, çok sayıda iyi düzenlenmiş ürün fotoğrafına sahip.

Bütçeniz influencer boyutunda bir pazarlama bütçesi olmasa bile, telefonunuzu ve ürün fotoğrafları çekme konusunda bazı uzman ipuçlarını kullanarak okuyucularınızın paylaşmak isteyeceği blog görselleri oluşturabilirsiniz.
7. eCommerce blogunuz, bir sonraki çalışanlarınızı bulmanıza yardımcı olabilir
Mağazanız büyüyorsa, yeni çalışanlar işe almayı düşünebilirsiniz. İş ilanlarınızı blogunuzda yayınlamak müşterilerinize bunu duyurmanın bir yoludur, ancak daha etkili olan şey, ziyaretçilere şirketinizin nasıl bir yer olduğunu, orada kimlerin çalıştığını ve neden hoşlandıklarını gösteren bir blog kategorisi oluşturmaktır. PetSmart bunu, çalışan profillerinin ve mağazalarının ev sahipliği yaptığı ve sponsor olduğu toplum hizmeti projeleri hakkında özelliklerin yer aldığı, tamamen çalışan deneyimine odaklanan bir blog ile yapıyor.

Aslında, eCommerce platformunuzun bir bloga ihtiyacı var.
Özetle, bir eCommerce mağazanızın neden bir bloga sahip olması gerektiği: geliştirilmiş arama sıralamaları, artan site trafiği, genişletilmiş e-posta abone tabanı, gelişmiş müşteri sadakati, artan satışlar, daha geniş sosyal medya erişimi ve işletmeniz için ideal iş adaylarını çekmek için etkili bir kanal.
eTicaret blogunuzu başlatmaya hazır mısınız? WordPress hosting planlarımızı inceleyin.